THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 11 April 2012

:'D SAYANG AWAK !

Salam ,,,
phewww ngantokk+letihh ahhhh baru balik keje niyhhh...
haishhhh tambah serabot pale hotak akuhh...
hmmm yeahhhh harihari keje mcm nk nagesss rasenyerrr ,,,
ase cm bngla harihari kerja....]
ohhhh damnn,,,
sampai terabaikan sayggg aku,,,:'(
now aku ngan dyer renggang...jarang text and caaling...



hmmmm terpakse korban kud aku busyy kerja dyer busy studyyy,,:'(
kadangkdaNG sampai bergaduh hampir tiap hariii,,,
phewww penat penat alik kerja mesty ade yng nak mintak gaduhhh,,
haihhh redha jelahhh
naseb bek cpatcpt pujuk sesama kalu tak berterusan gaduhhhh,,,,'
to my sayng sory k owng busy sampai tak terlayan text n calling u...
love u babes




















to my second story okeyhh...
saya mmg kuat jeless so takpayah nak buat saya jelesss...
sampaii saya tak tahan k,,,saya tahu kTo mita tak da pape but i still syng u k
please jngan saket kan hati i dengan jeles cara macm uhh i tak suke kk
i tahu,i tak layak nak jeles kudd kita takda pape but sayng i kuat ngan uuu...
now i dah takan berharap pape mahupun jeles kat u lagii,,,i akn cuba lupakan tentng hbungan kita yng dulu,,




No comments:

Post a Comment