THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, 1 February 2012

Once Again :'(

hurmmm :'( heyhey todaysss 
>penat
>happy wif her
>sad 
>just want honestly
>really loving 

Bnayak giller story aku nak share kat sini haishhh
tapi takan semua aku nak share kat sini,,,
sokay separuh bia aku simpannn jerr kat dalm hati dia...:'))


hari niyh kita meet kan saygg ouhhh happy nyerrr :'D 
i masih tak bleyh lupe pun :)


tetapi kegembiraan bersama awak dgn sya 
tuh hnyeee sementara jeaaa
hmmm awak sruh saya mngaku ,,,
lastlyy saya mengaku ape yang awak nk saya ckapkan tuhhh
saya hanya nak jujur,,
jujur sebab awak yang mintakkk..
then apbila saya jujur
awak terosss berubah muka
berubah sikapp,,,awak nak prgi tapi saya dahh halang
awak tepisss tangan saya dgan kasar sngt
wlaupun saya da pegang kuat tangan awakk...
:'( awak saya mengaku sebab awk nak dengar ape yang sebenarnyeerr kannn
tapi bila saya da ckap jujur awak mara saya,,,
padahal awak dah berjanji tak mara saya,,,!!
tapi kenapa awak blar apabila saya da ckap jujur ??


oukayhh jujur terkilan u blar jerk masa i da ckap bnda yng jujur uhh
i mengaku i salah selama niyh tipu u,,
tipu couse i dont want u leave me lahhh
i tahu u akan buat mcm tuhhh
:'((



saya tahu saya dah sakit kan hati awak bnyak kali..
tapi kali niyh saya betulbetul sayggg awak syggg :'))
maafkan saya~

I'M SORRY :'(




ok fine aku suka ayat tuhh baca ok :'D


Malam niyh pukul 12 genap kita setahun kannn
heee saynggg awakkk
dah setahun jugak akhirnyer :'D
saya harap kita maseh kekeal hubungan kita sampai
bilebile k,,,
and malam niyhhh bulan cntik kannn 
bulann kat atas uhh untuk awak...tau 





No comments:

Post a Comment