THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday 20 January 2012

Dia Datang Dan Dia Pergi :"]

Salam ,,
helooo....
hihihi,,,,,yalll tak dapat cutii :"(( hmmm seihhh nyerrrrrrrr ahhhhhhhhh............
ase nak mengamuk jerk hahaha xD
okok...just aku nak storyyy pasall life haku yang sekarng kkk

dia datng dan dia pergi .....??

dia datang :"))
haaaa yang datng uhhh ...
bear haku lahhh hahaha...btol ker niyhh dyer mseh text haku lagi.??
aku harap dia cntact haku bukan ntok maen kan aku lagi ,,,
meansss time dia hppy ngn owng len dia lupe aku...
nowww dia tnggl kan some one uhh then  dia mula text aku,,
senang citer nak hilangkan dia punyer boring dyer text aku...
aku harap taklahh cm uhhh,,,,kannn
mengharap tak macm uhhh tapi ....
kalau macm uhh motiff dia better tak payah contact aku lagi k kawan :"))
meanssss ka tak ikhls dngan aku...

Dia pergii :"((
now 2,3 hari niyh dahh tak contact dia lagi ,,,
ouhh sunyiii nyerrr,,,,mybeee dyer lupe haku kudd..or what
hmmm...better kita kawan kan yeahhh itu je layak untuk kita
dan haku tahu  dia pun dah tak ade persaan ngan haku lagiiikann
sokayyy...hope dia pandai jga diri bilerr haku tade ...miss u panda

No comments:

Post a Comment