THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 31 January 2012

SAYANGNYA BUKAN UNTUK AKU :')

morninggg :DD
jam menunjukkan pukul 1.44am hihikkk
oukayhhh da lama seyh ta unlineee haishhhh
niyhhh pun ade masa amek kesekmpatan mengupdatesss blogg jap hahah
okokok hari niyh haku nak story pasal some one,,,lhaaa kannn
nk kata bf tak lahhh nak kata kawn pun takkk tapi nak kata skandal mgkin jugak
hahaha ...yelaaa~~


sedehhh baca blogg dia uhhh sumer citerrr bukan untuk aku
tapi untukk beby dia uhhh
haisshhh benciii aku tgok blog dya skitt mata,hati sume adeee


yeeee bukan untuk aku...and ka bukan milik aku lagyyy.:'(
hmmm sedeh lahhh sngattt xD hahaha


 kadang'2 maen msgg ngan ka pun bleyh mendtngkan sakit hati tau takkk
yela msgg nak tanak jeaaaaaa nyirap tol haku dbuatnyerrr haishhh




hahaha huduh giller klau aku sedeyhh 
tapi sokay nak wayt cam mnakannn :')
redhaaa jelaaaaa


bear aaku rindu kau sangat:']




No comments:

Post a Comment