THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 10 January 2012

nothing for --->love

haloooo,,,,
guysss :'))
....baru balik kerja niyh and teross updatess blogg,,,
hmmmm :'( klau bleyhh kat blogg niyhh sumer citer sedeyhh kann ;'(
okayyy todayss aku nak share yang owng yang aku sayang dah pergi jauh dari life haku...
:'(hmmmm that all's ,,,,
berakhir hubungan aku ngan dia,,,


kita putuss mcm tuhh jerk kannn sokay ,,,
mybee kita tade jodohhh kita better layak jadi kawn,:'((

tapiii,,,

Kenapa secara tibetibe jeaa,??
saya dapt mssg macm tuhhh,,,
ape saya buat entah sampai awak antar msgg untukk tanak cntact ngan saya lagi :'(
















Saya akan buang semua perasaan saya pda awak serta akan melupakan awak...
walaupun saya tanak buang itu semua :'((



Lastly teringin nak kiss awak kat dahi untuk kali terakhirrr...bubyee sayyggg take care :'((....

No comments:

Post a Comment